منتدي خطوات الالم

مرحبا
شرفتنا بتواجدك فى منتدانا

ويزيد الشرف لو تسجل معانا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدي خطوات الالم

مرحبا
شرفتنا بتواجدك فى منتدانا

ويزيد الشرف لو تسجل معانا

منتدي خطوات الالم

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدي خطوات الالم

http://mahmoud-elhamroni.ahladardasha.com/index.htm

سحابة الكلمات الدلالية

المواضيع الأخيرة

» طفل سوري غارق في البحر قصيدة الشاعر محمود صالح حدود الحمروني
 شوفواشهر جمل بيقولها الاب والام في مصر  Emptyالأحد أكتوبر 18, 2015 9:52 pm من طرف حنان

» هل تعرفون عدنان مندريس ، ولماذا لم يذكره التاريخ المزور .. وحقيقة قتله إلا ﻷنه أعاد تركيا إلى اﻻسلام يرحم الله عدنان مندريس ،،،
 شوفواشهر جمل بيقولها الاب والام في مصر  Emptyالثلاثاء يونيو 23, 2015 2:18 am من طرف حنان

» هل تعلم من هو الذى قام بعمل دور " لوسى " فى فيلم اشعة حب ؟؟ مفاجأة وتفاصيل مثيرة !!
 شوفواشهر جمل بيقولها الاب والام في مصر  Emptyالأربعاء فبراير 11, 2015 12:38 pm من طرف حنان

» 10 تطبيقات بمظهر البريئة تتجسس على بياناتك
 شوفواشهر جمل بيقولها الاب والام في مصر  Emptyالجمعة يناير 16, 2015 2:37 am من طرف فارس الرومانسيه

» آلام الأكتاف و المفاصل و كيفية علاجها
 شوفواشهر جمل بيقولها الاب والام في مصر  Emptyالأربعاء يناير 14, 2015 7:16 am من طرف حنان

» بالصور.. سعودي يقتني أغلى سيارة بالعالم مغلفة بالألماس.. وألف دولار لمن يلمسها فقط
 شوفواشهر جمل بيقولها الاب والام في مصر  Emptyالخميس ديسمبر 25, 2014 3:05 am من طرف حنان

» منتدى منابت الورد http://breeze.yoo7.com/forum
 شوفواشهر جمل بيقولها الاب والام في مصر  Emptyالسبت أكتوبر 25, 2014 1:42 pm من طرف حنان

» منتدى حب إلى الآبد http://hearts5fossilized.alamontada.com/
 شوفواشهر جمل بيقولها الاب والام في مصر  Emptyالسبت أكتوبر 25, 2014 1:38 pm من طرف حنان

» المجد لنا يا ليبيا ....للكاتب محمود صالح حدود الحمروني
 شوفواشهر جمل بيقولها الاب والام في مصر  Emptyالخميس أكتوبر 23, 2014 1:09 am من طرف سبتموس

مايو 2024

الإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبتالأحد
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

اليومية اليومية

التبادل الاعلاني

انشاء منتدى مجاني

3 مشترك

شوفواشهر جمل بيقولها الاب والام في مصر

admin
    admin
    Admin
    Admin

شوفواشهر جمل بيقولها الاب والام في مصر  Empty شوفواشهر جمل بيقولها الاب والام في مصر

مُساهمة من طرف admin الجمعة ديسمبر 03, 2010 10:00 am

شوفو اشهر حمل بيقولها الاب والام في مصر
    من الجمل التحفيذيه للمذاكره وتحسسك انك ماعندكش دم..يااابني انا مكنتش بمشي اتنين كيلو عشان اذاكر تحت اقرب عمود نور.
    وطي المدعوق ده شوية..الكمبيوتر سابقا..
    لما يجلكم ابوكم والله لاقوله علي كل بلاويكم وهو يتصرف معاكم بقي انتوعاوزيين تتربوامن اول وجديد.
    اطفي الزفت الاغاني دي الامتحان مش هايجي فيها ياريتك حافظ الكتب زي ما انت حافظ الاغاني كده.
    انت بقيت قليل الادب وبترد عليا كمان ولله لاربيك من اول وجديد.
    انتي هاتبقي زوجه وام ازاي ابقي قابليني لو فلحتي.
    ياابني قوم ذاكرلك ساعتين ينفعوك.والغريبه انك لماتذاكر وتخلص يقولك وهو في مذاكره بتخلص ومذاكره ايه دي الي ع السرير والاغاني.
    ده انا لوبربي كلب كان طمر فيه.
    لما تعمل حاجه غلطبيجي باباك اومامتك بيقولك\ انا قلتلك 60 مره قبل كده متعملش كدا تاني اموت \واعرف الستين دول بيتقالوا امتي.
    العيد خلص خلاص مافيش خروج تاني واتهد زاكر بقي شويه الامتحانات علي الابواب واعملوا حسابكم النت هيفصل التليفزيون هايتشال.
    قوم نامت عليك حيطه.
    تعالا هنا رايح فين ...ده انا مصدقت لقيتك.
    انت كمان بترد عليا ناقص تقوم تاخدني قلمين الواحد معرفش يربي .
    اقفل التلاجه ده مش باب اوضه.
    قوم اعملك حاجه مفيده بدل الزفت الي انت قاعد ليل نهار ده.يارب يبوظ وانا مش هاصلح حاجه.
    انت مبتذكرش ليه.
    اكيد كل الكلام ده بيتقال في الوطن العربي هههههههههههههه

شوفواشهر جمل بيقولها الاب والام في مصر  342104  شوفواشهر جمل بيقولها الاب والام في مصر  3556
    من قدى بنت ولد جدى
    من قدى بنت ولد جدى
    عضو جديد
    عضو جديد

شوفواشهر جمل بيقولها الاب والام في مصر  Empty رد: شوفواشهر جمل بيقولها الاب والام في مصر

مُساهمة من طرف من قدى بنت ولد جدى السبت ديسمبر 04, 2010 5:41 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    Sweet Girl
    Sweet Girl
    عضو جديد
    عضو جديد

شوفواشهر جمل بيقولها الاب والام في مصر  Empty رد: شوفواشهر جمل بيقولها الاب والام في مصر

مُساهمة من طرف Sweet Girl الجمعة ديسمبر 10, 2010 2:56 am

هههههههههههههههههههههههههههههه
    ..يااابني انا مكنتش بمشي
    اتنين كيلو عشان اذاكر تحت اقرب عمود نور

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين مايو 06, 2024 12:25 pm